Quantcast

http://picasion.com/

ΔΕΙΤΕ: Τα ακυκλοφόρητα του «Όοοοοοοχι κ@ργιολ@κι» στη Βέροια!!!

Είναι η διαδικτυακή μόδα που έχει γίνει το απόλυτο must εδώ και ένα μήνα περίπου στο internet. Χιλιάδες χρήστες των social media έχουν κολλήσει με τη νέα ατάκα που ακούει στο όνομα «Όοοοοοοχι κ@ργιολ@κι». Πρόκειται για μια έκφραση που σχολιάζει συνήθως ο ανδρικός πληθυσμός και καυτηριάζει τις αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές των νεαρών κοριτσιών και τον τρόπο που αντιδρούν σε ορισμένα θέματα. Δεν είναι υπερβολή να αναφέρουμε πως αυτήν την περίοδο, τα status της συγκεκριμένης έκφρασης έχουν κατακλύσει τους προσωπικούς λογαριασμούς στο facebook!!! Εμείς, συγκεντρώσαμε τις πιο πετυχημένες ατάκες του «Όοοοοοοχι κ@ργιολ@κι» και σας τις παρουσιάζουμε... ΔΕΙΤΕ:
Η άλλη κάνει check in στα καλύτερα μαγαζιά της Αθήνας, στο Κολωνακι, στην παραλία, στα μπουζούκια και τώρα που έχει πάει στο χωριό της ούτε φωνή ούτε ακρόαση...
Όοοοοοχι κ@ργιολ@κι! Θα μας πεις που είσαι ΤΩΡΑ!!!

Μας λέει η άλλη στις 10.30 το βράδυ, καληνύχτα αγαπούλες μου και στις 10.40 ανεβάζει status - τραγούδι - φωτογραφία...
Όοοοοοχι κ@ργιολ@κι, θα πας για ύπνο!!!

Οδηγώ, τουμπανογκομενάκι έχει stop, σταματάω και το αφήνω να περάσει, πάει να χωθεί και η άλλη η σαύρα από πίσω...

Όοοοοοχι κ@ργιολ@κι, εσύ θα περιμένεις!

Κάθομαι προχθές στον καναπέ να δω champions league και έρχεται η δικιά μου και έχει «
ορεξούλες» Όοοοοοχι κ@ριολ@κι έχω πονοκέφαλο!!!

Πάει η άλλη και μου βάζει φώτο προφίλ, μια φωτογραφία οριζόντια... 
Όοοοοοχι κ@ριολ@κι, δεν θα πάθουμε αυχενικό, θα την βάλεις ίσια!!!

Μου βάζεις φώτο προφίλ κλειστό λόγω πανελληνίων και όλη μέρα κάνεις like και comments. 

Όοοοοοχι κ@ργιολ@κι. Θα κάτσεις να διαβάσεις!!!
Παίζει ο Σάντος αντίπαλος με την Εθνική Πορτογαλίας και μου φοράει κουστούμι.
Όοοοοοχι κ@ργιολ@κι, το καφέ μπουφάν θα βάλεις!!!

Όλο πας να περάσεις τον δρόμο από τις διαβάσεις με τα δωδεκάποντα και όλο μετανιώνεις και κοντοστέκεσαι... Όοοοοοχι κ@ριολ@κι, θα περάσεις, εγώ σταμάτησα!!

Όλο το χειμώνα βγάζετε selfies ασταμάτητα και τώρα που καλοκαιριάζει και είναι να βγάλετε από παραλίες και σορτσάκια όλες άφαντες...
Όοοοοοοχι κ@ργιολ@κι, θα βγάλεις φώτο με μαγιό να δούμε όλοι τι μπουλντόζα είσαι!!!

Βάζω ένα τραγούδι στο facebook και πετάγεται η άλλη και λέει «δικό μου είναι».
Όοοοοοοχι κ@ργιολ@κι, το τραγούδι είναι για πάρτη μου...


Η άλλη το παίζει φιλόζωη και όταν βλέπει κατσαρίδα θέλει να την σκοτώσει. 

Όοοοοοοχι κ@ριολ@κι θα πας και θα την χαϊδέψεις!!!

Γράφει η άλλη: «
Το έχετε παρακάνει με το όχι κ@ργιολ@κι».
Όοοοοοοχι κ@ργιολ@κι, δεν το έχουμε παρακάνει...

Η άλλη αφού κατέβηκε στην πολιτική και την μαύρισε ο λαός, λέει πως δεν θα ξαναασχοληθεί με τα κοινά.
Όοοοοοοχι κ@ργιολ@κι, θα ξαναγίνεις υποψήφια δημοτικός σύμβουλος!!!


Γράφει το 12χρόνο...
«Καφεδάκι στην μπαλκονάρα μου» 
Οοοοοοχχι, κ@ριολ@κι, θα πιεις amita fun!!!!

Μου γράφει η άλλη ... «είσαι κούκλος»
Όοοοοοχι κ@ργιολ@κι... ώπα έχει δίκιο...!

Και ένα δικό μας...

Μας πρήζει η άλλη, δυο μήνες τώρα, να δημοσιεύσουμε μια ανάρτηση για αυτήν και μόλις την ανεβάσαμε, λέει σε όλες τις φίλες της, «εγώ δεν ήξερα τίποτα, από μόνοι τους το βάλανε...» 
Όοοοοοχι κ@ργιολ@κι, θα ξαναβάλουμε ανάρτηση για σένα!!!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ