Quantcast

http://picasion.com/

Κατερίνα Στανίση: «Δεν είμαι πια και γριά για να πω ότι έκλεισε το κεφάλαιο έρωτας για εμένα»

Η διάσημη Ναουσαία λαϊκή τραγουδίστρια Κατερίνα Στανίση παντρεύτηκε μία φορά και δεν τον ξανατόλμησε. Έφτασε άλλη σχέση της κοντά στον γάμο;«Η τελευταία φορά που σκέφτηκα να ξαναπαντρευτώ ήταν πριν από δεκαπέντε χρόνια, αλλά ευτυχώ; που δεν το έκανα γιατί θα είχα και δεύτερο διαζύγιο» τόνισε στο ΟΚ. -Μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες σου, όπως το «Να σου κάνω μια ερώτηση», αναφέρονται στην απιστία. Σε έχουν απατήσει; «Συνέχεια. Όταν κάποιος δίπλα σου νιώθει κοντός, κοιτάει να κάνει τα πάντα για να σε εκδικηθεί. Μη νομίζεις δηλαδή ότι όλοι είναι γυναικάδες. Και συνήθως όταν σε απατούν το. κάνουν με χειρότερες από εσένα, γιατί εκεί νιώθουν πιο βολικά.»

-Έχει τύχει να πιάσεις σύντροφο σου επ' αυτοφώρω;
«Δεν είμαι Κατίνα. Ακόμη και όταν ήξερα πού πάει, προτιμούσα να μένω σπίτι. Μία φορά μόνο τον ακολούθησα και ανακάλυψα ότι πήγε στο σπίτι της φίλης του. Χτύπησα το κουδούνι και όταν εμφανίστηκε στην πόρτα του είπα: «Έλα να πάρεις τα ρούχα σου». Κυριλέ πράγματα»
-Πιστεύεις ότι ήσουν τυχερή με τους άντρες;
«Όχι, καθόλου. Οι περισσότεροι με έβλεπαν σαν να ήμουν ξένη και κοιτούσαν να με εκμεταλλευτούν, διότι αυτό που ουσιαστικά τους ενδιέφερε ήταν να βγουν έξω με τη Στανίση για να κάνουν το κομμάτι τους. Πολλοί από τους συντρόφους μου ήταν κτητικοί απέναντι μου και όταν αποφασίζαμε να χωρίσουμε, είχαμε επεισόδια. Οπότε, παρόλο που μπορεί να έβλεπα ότι δεν πηγαίνουν καλά τα πράγματα από τον πρώτο χρόνο, έκανα υπομονή μέχρι να έρθει η ώρα να τελειώσει η σχέση από μόνη της.»
-Τώρα είσαι μόνη σου;
«Ναι, εδώ και τρία τέσσερα χρόνια είμαι μόνη μου.»
-Σου λείπει μία σχέση;
«Προς το παρόν, όχι, γιατί έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά. Ειδικά τώρα με την κρίση δεν μπορώ να αφήσω τη δουλειά μου και να κοιτάω τους άντρες. Αν είναι να έρθει κάτι καλό, δεν θα πω «όχι». Δεν είμαι πια και γριά για να πω ότι έκλεισε το κεφάλαιο έρωτας για εμένα, αλλά δεν έχω κουράγιο πια να μεγαλώνω».
-Δεν σου λείπει το σεξ; Δεν σου λείπει μία αγκαλιά;
«Όταν είσαι δίπλα στη φωτιά, οπωσδήποτε θα ανάψεις. Αλλά εγώ δεν έχω πια δίπλα μου καμιά φωτιά. Όταν έχεις προβλήματα, όταν ζεις σε μία αβεβαιότητα, δεν έχεις ερωτική διάθεση. Δεν έχω κλείσει ως γυναίκα, αλλά προς το παρόν τους έρωτες τους έχω βάλει στην άκρη.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ