Quantcast

http://picasion.com/

Η νέα ζωή του Γιώτη Τσαλουχίδη στον Καναδά...

Το δρόμο της μετανάστευσης πήρε ο Γιώτης Τσαλουχίδης, ο οποίος απογοητευμένος από την Ελλάδα μετακόμισε στον Καναδά, όπου έστησε δική του Ακαδημία ποδοσφαίρου. Τι δηλώνει για τη νέα του ζωή στο εξωτερικό, το ενδεχόμενο επιστροφής στην Ελλάδα και τη μεγάλη του αγάπη, τον Ολυμπιακό. Ο Γιώτης Τσαλουχίδης, ένας από τους κορυφαίους Έλληνες αμυντικούς μέσους, ο οποίος αγωνίστηκε 393 φορές με τη φανέλα του Ολυμπιακού, έχει στήσει εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο το δικό του σπιτικό και τη δική του Ακαδημία Ποδοσφαίρου στον μακρινό Καναδά. "Στην Ελλάδα δεν υπήρχε προοπτική, Τα πράγματα στον Καναδά είναι διαφορετικά...Το βιογραφικό μου και η εμπειρία μου κρίθηκαν από τους χιλιάδες Έλληνες που ζουν εδώ ως πολύ σημαντικά και αμέσως η υποδοχή που είχα ήταν ανέλπιστη. Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα είχα απογοητευτεί", δηλώνει στα "Παραπολιτικά" ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής.

Για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ελλάδα είπε: 

"Με το πρώτο αεροπλάνο θα ανέτρεπα πάλι τη ζωή μου και θα επέστρεφα στην Ελλάδα για μια επαγγελματική πρόταση. Πιστεύω ότι η Ελλάδα δεν μου έδωσε την ευκαιρία που ζητούσα. Δεν μετανιώνω καθόλο με την απόφασή μου να έρθω στον Καναδά, γιατί επαγγελματικά τα πράγματα είναι πολύ καλά".

Η αφορμή για να εγκαταλείψει τη ζωή του στην Ελλάδα και να μεταναστεύσει οικογενειακώς ήταν μια επίσκεψη στον Κανδά και μια ανέλπιστη πρόταση για συνεργασία με τοπικούς παράγοντες του αθλητισμού.

"Μπορεί η Ελλάδα να είναι μια όμορφη χώρα, όμως έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει για να γίνει μια οργανωμένη πολιτεία. Εδώ υπάρχει σύστημα, που σε βοηθάει σε εμπνέει και σε στηρίζει για να δημιουργήσεις", δηλώνει ο Τσαλουχίδης, ο οποίος τέλος μίλησε για τη μεγάλη του αγάπη, τον Ολυμπιακό.

"Όταν φόρεσα τη φανέλα του Ολυμπιακού κατάλαβα ότι αυτή η ομάδα εκπροσωπεί ιδέες, όχι μόνο φιλάθλους. Ήταν και είναι η ομάδα μου και η φανέλα του Ολυμπιακού ήταν το πρώτο πράγμα που έβαλα στη βαλίτσα μου πριν από το ταξίδι στον Καναδά. Στον Ολυμπιακό έχω μάθει να μάχομαι για αξίες, να περνάω στο επόμενο βήμα, όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, γιατί ο Ολυμπιακός δεν είναι μόνο μια ομάδα, είναι τρόπος ζωής".

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ